Xiaomi — робота на перспективу.

Керівництво Xiaomi не стало приховувати внутрішню інформацію, згідно якої певну частину — не вказано процентне співвідношення — своєї продукції Xiaomi продає за ціною собівартісті.

Такий хід — це теж один зі способів у конкурентній боротьбі за умов насичення ринку.

Xiaomi робить ставку не стільки на прибутки від реалізації смартфонів, скільки на майбутні прибутки від розширення споживчого попиту супутніх  «розумних» домашніх гаджетів. Це не обов’язково інша домашня комп’ютерна техніка, це може бути і, наприклад, чайник з WiFi керуванням, система опалення, провітрювання — все, що завгодно, про гаражні ворота і говорити поготів.

Зразок комплексного підходу до паралельного виробництва було продемонстровано компанією Google, коли вона презентувала свій Pixel і попутно чимало «прибамбасів» до нього.

Категории: Архів

Добавить комментарий

Top