Xiaomi і Хьюго Барра

Хьюго БарраІнформація, що Хьюго Барра (Hugo Barra) покидає (між іншим — частково) Xiaomi, вже не є новиною.  Але залишається прикладом того, як західний стиль мислення впливає на бізнес, який придумано і започатковано там же — на заході. Ще можна як мінімум допустити, хоча ми вважаємо це фактом, що це є первинним, векторним способом мислення. На противагу копіювальним кліше східного відношення практично до всіх технологічних ноу-хау, які так чи інакше зароджуються у  старому світі.

Три з половиною роки перетворили Xiaomi на глобального гравця — це визнало керівництво компанії. Десь роком — двома раніше автор статті замітив, що молодь — а саме вона помічає все першою на масовому рівні — стала все частіше говорити про Xiaomi як про бренд. Мовляв — серйозна фірма. Як на мене тоді — смартфон та й годі, «китаєць як китаєць». Більш-менш правильну вимову назви (Сяо-мі) почуто саме від них.

Як виявилось, як і у більшості випадків, наймасовіша, молода частина користувачів чи не першою замітила якісні властивості Xiaomi. От вам і результати діяльності Хьюго Барра.

Так, він повертається у Кремнієву Долину, щоб зробити черговий крок у якісному відношенні. Черговий крок уверх. Проте, у передовій (у передовій — це вже факт) китайській компанії він залишається радником, і це не потрібно забувати.

Категории: Архів

Добавить комментарий

Top