Ставка на ZERO

2017-Zero-SВід наміру написати одну статтю про кілька марок електричних мотоциклів довелося відмовитись. Причиною стала ситуація, коли байки кожної марки виявилися настільки цікавими, що поки про якусь читаєш, вона здається найкращою. І хочеться мати саме її і тільки її, і тільки на ній гордо так проїхати і мимо сусідів, і мимо посту поліції. Щоб поліціянти потім чемно так зупинили і довго розпитували, який же там об’єм двигуна, а тим їм так….

Ownership Advantage ZERO MOTORCYCLES… а у мене взагалі двигуна нема! Ну так – електро… І легенько так вставити все, на чому вони їздять…

Та ні – давайте серйозно.

Електробайк ZERO.

237 кілометрів на одній зарядці – гарантовано, що не менше. Життєвий цикл батареї не менший за 533 тисячі кілометрів.

Продовжуємо. Every cell (кожне вічко) батареї power pack постійно моніториться з метою забезпечення максимального заряду.  Простіше кажучи, в Zero S  зроблено все задля того, щоб саме він найкраще з усіх прискорювався, найдовше їхав, найшвидше перезаряджався, і був най-довговічнішим.

І навіть через кілька років після того, як ви купили свій електробайк Zero, ви можете просто додатково встановити на нього Power Tank, обновивши його так, що він матиме 14.3 кВт-ч електроенергії, і проіде у міських умовах з його частими зупинками та розгонами як мінімум 296 км.

Zero S зарядкаЩодо зарядки, то власне вона інтегрована в сам байк. Просто витягуєте з нього штепсельну вилку і підключаєте до звичайної розетки. І йдете пити каву, чи чай, щоправда, у тому разі, якщо ви вибрали спеціальний прибамбас до зарядки з назвою CHAdeMO, який зарядить ваш мотик за годину. Якщо зекономили – тоді неспішно обідайте.

Двигун Z-Force® дуже компактний, але потужний. Запаморочливе прискорення, яке хоч і очікуєш, але все одно захватує дух. Максимальна швидкість обмежена в 165 км на годину.  Повітряне охолодження.

З мотоциклом можна провести бесіду (через смартфон), і задати йому бажані налаштування, як то  — максимальну швидкість, потужність, умови гальмування на рекуперації, та інше. На українській мові спілкування поки що не передбачено.

Рама з авіаційного алюмінію, що знижує центр ваги мотоцикла. На самому байку чи не вперше побачив двомісне сидіння та додаткову пару опор для пасажира.

zero-policeОсь деякі характеристики моделі ZERO DSR, 2016 року. 70 к.с. при обертах двигуна 4000 об/хв. Крутний момент у 157 Нм. Безщітковий три-фазний мотор на постійних магнітах. 4секунди до 100км/год.

 Ємність батареї– 13 кВт/г. Строк служби батареї (у міському циклі розгін-гальмування) – 650 тисяч кілометрів. Час зарядки 9.8, 4.5, чи 1 год. (в залежності від вибраного типу зарядки).

Пробіг — 237км у міських умовах. По шосе з постійною швидкістю 90км/год – 172 км. Комбінований (місто – шосе) – 190км.

З варіантом «+ Power tank» — ще більш вражаючі характеристики.

 Задня і передня підвіски – SHOWA. Гальма —  Bosch Gen 9 ABS, диск плаваючогого типу 320×5 мм – передні та  Bosch Gen 9 ABS, диск 240×4,5 мм задні. Колісна база – 1427мм. Висота сидіння – 843 мм. Вага – 190 – 210кг. Вантаж – 161кг, 142кг.

 Гарантія – 5 років, без обмеження пробігу.Zero S кермо

Регламентних робіт мотоцикл, власне, ніяких не потребує. «Залив» електроенергію – і поїхав. Більше заливати практично нічого, гальмівну рідину хіба що. І так весь час…

 А ще можна придбати запасний блок – батарею FX – і завжди мати під рукою вже заряджену батарею. Заміна – менше хвилини.

Тут описана лише дорожня версія. А ще є чотири спортивні моделі, включаючи ті, що призначені для бездоріжжя.

Категории: Архів

Добавить комментарий

Top