PickUp ! (піднімати, хватати, зваблювати (сленг))

               Зваблювачі.

Ми недаремно почали відразу з перекладу. Пікапи, на відміну від інших автомобілів, несуть у собі ще й символічне навантаження: важко уявити автомобіль, у якому є стільки практичності. Якщо в Україні нарешті станеться бум на пікапи, значить, з державою все в порядку. Те, що пікап потрібен фермеру (що потужніший фермер, то більше пікапів) – то зрозуміло само собою, нема чого тут і розписувати. Автор статті, наприклад, живе у місті у приватному секторі, і теж не проти стати у перспективі, бажано якнаближчій, власником такого авто. В США (і не тільки), на пікапах їздять далеко не завжди фермери, а часто так, по приколу. Притому досить часто на монстроподібних восьми, а то й десятициліндрових гігантах.

Але мова зараз не про них. Про дещо більш практичні варіанти. І мова поки що не про китайський автопром.

         Трое красунчиків

Якщо кілька років тому у нас в очі кидався здебільшого один варіант – L200  від Mitsubisi, то наразі кругозір розширився сам по собі. Цікаві варіанти налічують до десятка найменувань, і оскільки стаття не рекламного характеру і не може бути занадто довгою, обійдемося самими, на  наш погляд, цікавими і бажаними трьома варіантами.

             Ranger

ford rangerОтже, Ranger від Ford. Схоже, що це сама нова в технологічному плані розробка. Автомобільний ринок Ford у шию не гнав, оскільки передостання генерація Ranger ще досить свіжа. Але фордівці, можливо щось відчуваючи, вдарили на випередження.

 

 

 

 

Новий пікап стриманий і вишуканий одночасно, відрізняється наявністю моделей з несподівано скромним апетитом. Показово, що шестициліндрові двигуни до нас на поставки поки що не заявлені, оскільки попадають під податок на розкіш. Але як на замовлення – то будь ласка – 3,2 Duratec (470Нм, 200Кс, 6-ти швидкісна Акпп) до Ваших послуг. До речі – КПП тільки 6-швидкісні, і механіка, і автомат.

 

 

ford ranger cabА ще електронна панель приладів з безліччю інформації, оновлений електропідсилювач керма, а чого варта хитра система стабілізації, яка враховує завантаженість автомобіля.Тут можливо все. Найпрактичніші варіанти з дизельною четвіркою 2,2л, бензиновий 2,5л само собою, також не позабутий.

 

 

 

                               HiLux

toyota-hilux-2016Toyota HiLux. Цей пікапчик хтось вважає найкращим у світі. Три чверті Африки на ньому воює. Половина обох  Америк на ньому щось возить. І на вулкані він був. І на наших дорогах трапляється. Та де його тільки не має…  Не пошкодувавши технологій та якості на подібне авто, інженери і маркетологи Toyota не прогадали.

 

toyota hilux cab Перше, що кидається в очі всередині – сідав у Хайлакс, а опинився у Лексусі. Конструктори з Японії вирішили піти саме таким шляхом завоювання клієнтів. Інакше навіщо у все-таки пікапі потрібно робити акцент на бажання більшості з нас сидіти у Лексусі. Але це видно навіть ззовні. Гігантські зализані фари, шикарна радіаторна решітка… про салон вже згадували. І це пікап…

 

 

                                                                                                         L200

Сьогоднішню наймоднішу, найцікавішу трійцю замикає L200. Більшість тільки з цієї абревіатури розуміє, що це Mitsubishi. Як на особисто наш погляд, цього разу з дизайнерським підходом усе гаразд. І крок вперед, і стриманість одночасно. Такі рішення мають довше життя. І всеж… тільки мені здається, що спереду трохи забагато блиску і скла, як для пікапа?

 

 

mitsubishi l200На наших теренах схоже, це була сама розповсюджена марка пікапу. Новий рестайлінг пішов йому, безумовно, на користь. Занадто зализані форми його попереднього варіанту встигли помітно набили оскомину, хоча спочатку усі були від того дизайну у захваті.

         

                    Наостанок

Для тих, хто не помітив – мова йде тільки про п’ятимісні варіанти.

Габарити машин відверто подібні, тому про всі відразу.

Довжина  5,3м,ширина 1,8 – 1,9м, висота до 1,8м, довжина вантажної платформи в межах 1,5м,  вантажопідйомність до 1т. Задній відкидний борт витримує навантаження до 300кг. Брутальна прохідність теж притамана їм усім, слабаків тут не помічено. Ці машини спроможні «перти» куди захочеш навіть і без усіляких електронних помічників, суто на потужній механіці.

До речі, про нову рису, на якій наголошують усі виділені у цій статті пікапи. Це те, що їх навчили інтелегентно їздити… пустими. Раніше було так, що ідеш, наче на пустому самоскиді. Тепер – щось на зразок кросовера. Для того, щоб з такої машини виходити мінімально стомленими після багатьох проведених там годин здається, зроблено все.

                 Як не розгубитися при виборі

При виборі клієнту, схоже, доведеться керуватися суто особистими, більш суб’єктивними, ніж об’єктивними відчуттями. Хіба що хтось скаже, що вибирає Форд, тому що саме у тих краях пікапи й придумали, а все інше – репліки і повтори. Та й самий новий, та й діапазон вибору не гірший від найшикарніших моделей, але ширший у сторону економічних New-Ford-Ranger-2016 варіантів. А ще комусь сподобається досить помітна спортивність Рейнджера. Хтось вибере Хайлакс – і зрозуміло, чому. Хтось L200, і теж все ясно, його у нас найбільше лапали-перелапали.

А ще є Фольксваген Амарок, який навряд чи чимось поступиться цій трійці, ну хіба що ціною та свіжістю. Не випаде з цієї компанії і Ніссан Наварро, який теж не дико виглядає на наших дорогах.

Ціни… Ух… Усі цінники починаються з 0,8млн.грн. З автоматом – з 1млн.грн. Далі – згідно бажань і можливостей.

Насолодились? А далі – кому як. Хтось витре слину, і підправить плани що до того, як таку машину поставити собі в гараж. І візьметься за діло.  Хтось відразу поїде у салон. Маю надію, що перших буде більшість. І маю надію, що таких машин на дорогах  буде більше і більше. Я б на таку машину посадив міністра сільського господарства. І всіх у кабміні, від кого залежить розвиток підприємництва. Як символ.

Для хазяйновитого українця машина саме та.

Сергій Кустовецький

07.2016

 

Категории: Архів

Добавить комментарий

Top