Мото -мрії. Moto Guzzi. Part 1.

Part 1.

У мене є друзі, заядлі і так собі, але любителі мотоциклів. І давненько вже так стала помітна одна річ, вірніше, дивна moto-guzzi-mgx21-cupolinoінформаційна прогалина. Прогалина у славі. У добрій славі мало кому у нас відомого бренду. У західних країнах, та навіть у США, добре знають, що таке мототехніка Moto Guzzi. Особисто мені загальні обриси цього байка були відомі мало не з дитинства. Я сам не знаю, чому. Можливо, якийсь фільм…

Але про байк. Moto Guzzi марка з історією. Історія почалася 95 років тому. Майже вік розвитку техніки для спорту, для цивільних потреб, для армії теж. Після війни марку підтримав відомий бізнесмен Де Томазо. З 2000 року входить у концерн Piaggio, разом з Aprilia.

Двигун не як у всіх.

І знаєте, для мене все це не головне. Є те, що вирізняє цей апарат з усієї мотоспільноти. Щось у цієї мотоциклетки не так, як в усіх. У всіх – вздовж, а тут — явно упоперек… Перевірив. Так і є! Мотор. У V-подібних двійках практично всі (за виключенням опозитника від BMW) циліндри розташовані один за одним. При такій схемі потрібно вирішувати проблему перегріву заднього циліндра. У Moto Guzzi немає такої проблеми. Ще й колінам байкера на ходу тепліше.

moto-guzzi-bellagio-12Насправді, щоб не було плутанини – циліндри то виглядають поперечно, а сам двигун власне розташований повздовжньо, за положенням колінвалу. Зупинившись на V-подібній схемі двигуна і трансмісії  з карданною передачею, інженери багаторазово її перероблювали з нуля. Були експерименти з восьми циліндрами. І з коробкою-автоматом. Те, що ми бачимо зараз, ховає в собі відбірні досягнення італійських інженерів-мотористів.

Взагалі-то, щоб читачеві було зрозуміло: італійські технології в царині конструювання двигунів – найпередовіші в світі. Те, що з’являється у італійських авто і мото двигунах серійно, у інших частинах Європи, та й у Японії – тільки випробовується. Не потрібно сумніватися – це саме так. Італія була і залишається однією з родоначальниць моторних технологій – як у царині легких двигунів для цивільної і спортивної авто і мото техніки, так і двигунів для морських суден, а про це вже мало хто знає.

                     Ще відмінності.

Уже з технічних характеристик, чи навіть з поділок тахометра можна помітити ще одну цікаву відмінність. Двигуни Moto Guzzi v7-stone-2016спроектовані так, що червона зона тахометра фактично відсутня, і все, що видно –то є зона номінальних обертів. До 10тис. об/хв. Італійцям не проблема зробити їх і вдвоє більшими, але порахували, що не потрібно. Достатньо 7-8тис. обертів для саме цього мотора. І навіть у ньому поставили хитру систему, яка анулює резонансні прояви у системі впуску на вищих обертах, у клапанах. Двигун працює абсолютно чітко і на малих обертах, і на високих, уникаючи роботу на нервово-пискливих рівнях. Вибрана та планка, якої вистачає з великим запасом. На таких обертах він здатен зробити все, чого інші досягають на удвічі більших. Але втрачають при цьому удвічі більше і на економії, і на ресурсі, і на надійності.

Здається, що навіть звук, який іде від цього мотоцикла, конструктори залишили тільки той, який приносить виключно задоволення. Зовнішності стосується в такій же мірі.

v9_Nero_MassiccioНеможливо розказати про всі моделі бренду. Тим більше, коли про це не просять. Ми розказуємо про те, що подобається нам самим. Про що сказати абсолютно необхідно, так це, наприклад, про комплектації. На усіх моделях (а більшість з них ми хоча б перелічимо) за однакової цінової політики з японцями чи європейцями, фарш у італійця буде помітно більший. Високоякісні комплектуючі від Marzocchi, Sachs, Brembo, Marelli. У двигунах і трансмісії – безшумні клапани, безшумні КПП — скажіть, ви таке часто зустрічали? А взагалі — чули?

Останні моделі, які ви бачите на фото, сконструйовані не зовсім у стилі ретро. Нам не зрозуміти смаки тамтешніх споживачів, але такий стиль там теж дуже модний.

Читайте у другій частині про самі топові моделі Moto Guzzi.

 

Сергій Кустовецький,

08.2016

Категории: Авто Мото

Добавить комментарий

Top