Moto Guzzi. Part 2.

moto-guzzi-nКоли я уявляю собі байк BMW  серії  R, десь поряд подумки стоїть Moto Guzzi. Не позаду, а саме поряд. Не у всіх країнах світу, де люблять якісну мото-техніку, Гуцик і його хазяїн вважаються оригіналами. Їх мають за людей, що розуміються на мото-справі.

Декілька фото і декілька слів про моделі, які для нашого ока здаються більш сучасними, на відміну від тих, які зображені у попередньому матеріалі. Найцікавіше те, що там, у Європі чи США, купують кастоми мабуть що не менше, ніж моделі, що виглядають ультра сучасно. Тим більше, найчастіше потрібно виявити бажання, щоб на вашому кастомі чи моделі під старовину не було usb-роз’єму.

mgx-21-moto-guzzimoto-guzzi-mgx-21-seducing-the-nightНа цьому MGX21, як і на байку California, встановлено найбільшу серед мотовиробників Європи V-подібну двійку об’ємом 1400, за свідченям спеціалістів, саму тиху щодо вібрацій, і саму тяговиту, та ще й саму економічну. Така от суміш дизайну «під класику», карбону, технічних новацій усередині, і максимально можливого комфорту. Так що час і можливість є і для задоволення, і для понтів. На кермі не те що трясучки, як на американцях, навіть вібрацій не відчуєте. Ковзнути оком так собі, мимоволі, по такому апарату не вийде ні в кого, будь то дитина чи президент.

moto-guzzi-california-1400А от і California. Спочатку була саме вона. Американці поважають італійську техніку. Італійці поважають американців. І відображають це і в назвах своїх дітищ також. Особисто на мене більше враження California справляє з кофрами.

 

 

moto-guzzi-grisomoto-guzziGriso. Тут говорити взагалі не про що. Достатньо просто дивитись. І отримувати задоволення уже тільки від однієї уяви. А якщо ще й крутнути ручку газу… і відчути потужного звіра десь там, між колінами… Тяги у 104 Nм і 100,5Hp, 4 клапани на циліндр, вам би вистачило? Дівчину на фото праворуч однозначно задовольняє все. Апарат на всі випадки життя активної і водночас спокійної людини, яка не боїться отримувати задоволення. Так, саме спокійної. Автор поїздив на важкому мотоциклі, і скажу, що понтовим і нервовим у сідлі робити нічого. До того ж, неспокійній і понтовій людині задоволення недоступне. І ризик поза межами розумного.

 

norge-1200-gt-moto-guzzimoto-guzzi-norge-1200-gt-8І як же без Gran Tourismo. Norge 1200GT. Навіть якщо вдома почуваєшся дуже комфортно, час від часу кортить запакувати речі у кофри, увімкнути підігрів сідла і ручок керма, застібнути шкіряний комбез, і вперед, у тур по Європі, від півдня до півночі, від Італії до Норвегії. Там багато таких. Чимало мотоциклістів, які покаталися практично на всьому, що має два колеса і мотор, вважають цей апарат чи не найкращим, у всякому разі, для Європи. Скажу про свої власні відчуття від traveling на авто і на мото: коли ідеш у автомобілі, бачиш навколишній світ неначе зі сторони, світ окремо від тебе, такий собі телевізор. Коли ідеш на мотоциклі — ти невід’ємна частина світу, який пронизуєш, і який залишає у тобі певний приємний і свіжий слід відчуттів. Порівняйте себе у кареті, і верхи на коні. Такий собі пасив і актив, різні речі.

stelvio-1200-abs-moto-guzziІ коли вже подорож, то не всі і не завжди бажають іхати по асфальту. На цей випадок — Stelvio. 113Nm, 103Hp, і паливний бак на 32 літри. Підігнати персонально під себе сідушку, а все інше, що потрібно, італійці на цей ендуро вже поставили.

У нас більшість тих, хто керують байками BMW, Yamaha, Suzuki, купили собі саме такого двоколісного друга не за якісь його певні особливості, які саме їм підходять і подобаються, а тільки тому, що володіти недешевим таким апаратом стовідсотково престижно. І взяли те, що лежить на поверхні. Ні, не те, щоб їм підсунули щось погане. Маю на увазі те, що вся лінійка добротних мотоциклів нам на справді ще не відома. І Гуцик далеко не останній маловідомий герой.guzzi-diamante-griso-by-filippo-barbacane         Продовження. Початок у частині першій, читати тут.

Сергій Кустовецький

Категории: Авто Мото

Добавить комментарий

Top