Електрокари: кожний наступний — кращий. Jaguar I-Pace
- на glavred
- 16.11.2016
- Без комментариев
Складається враження, що кожен наступний предсерійний концепт електрокару світових автограндів кращий за всі попередні. Тепер подібне враження викликає Jaguar I-Pace. Спростовувати це не те що важко, а й практично неможливо. Подивіться, прочитайте, і якщо зможете найти щось краще на сьогоднішній день — скажіть нам, можливо, ми щось ще не встигли побачити. Але зважте — пропозиція дійсна лише сьогодні — завтра. Причина проста — крупні світові автопромисловці мало не щодня здаходять у себе безпосередньо вже біля конвеєрів практично готовий до випуску черговий шикарний електрокар.
От і Jaguar, на якому незаслужено довго стояло клеймо консервативного автовиробника, видало своє бачення кращого на сьогоднійшній день автомобіля на батарейках. До речі, на конвеєр стане уже в 2017 році.
Усі ми в душі хочемо потужний автомобіль. Потужний — це як мінімум 8 циліндрів, а бажано 10 — 12 циліндрів.
Jaguar I-Pace: 400 кінських сил. 700 Ньютон-метрів. Прискорення до 100км/год — 4 секунди. Повний привід. Схоже, це саме він.
Для заспокоєння — запас ходу 500 кілометрів, а якщо не їхати «на всю котушку» — то й більше. Поки пообідаєте — зарядиться. 80% зарядки — за півтори години, за дві години — на 100%.
Цікаві електродвигуни — їх діаметр не перевищує 20см. Та й уся «механіка» виглядає досить переконливо і надійно.
Машина, на відміну від інших, не скромних розмірів. Довжина 4620, ширина 1890, колісна база 1890. Авто позиціонується я кросовер. Колісні диски — 23-дюймові.
Цікаво, що на зображеному авто відсутні щітки лобового скла.
Як у кращих спорткарів, зустрічне повітря проходить через «радіаторну» решітку, і попід капотом набігає на лобове скло.
Власне враження — панель приладів виглядає приємніше, ніж у Tesla.
Сергій Кустовецький
Добавить комментарий
Для отправки комментария вам необходимо авторизоваться.